torsdag 11 februari 2010

Pust å stön..

En av anledningarna till att det var busenkelt att gå upp.. tidigt idag...
var ju att min väska med Tupperware saker skulle anlända på eftermiddagen!!
Tjooohoooo.....till & med maken reagerade på mitt glada humör???
Men lyckan blev kort..
Fick inte reda på det innan mötet...tur för dom andra närvarande...
För då hade jag troligtvis suttit & surat...*läs sannolikt*
Utan när jag kom hem så hade "plast-tantan" ringt..jag ringde upp i hopp om att hon INTE skulle svara...för hon skulle ju vara PÅ VÄG till mej!!! JU!!


Men attans...hon svarade.
Frågade om hon kunde komma imorgon istället...
Jag ville skrika NEEEEJ, slita mitt hår, brista ut i tårar...
Men sa med min lena söta tillgjorda stämma...KLART att det är okej...


Shit,shit,shit....nu blev Anna en SURFIS!!!
Skönt då med en kväll i endast mitt eget sällskap...
Så jag slipper förpesta mina grabbs!!!



"Jag föddes skrikande, men har efter hand lugnat mej"
Tvivelaktigt just idag...

3 kommentarer:

  1. ...men så mycket roligare i morron då? Massa plastbunkar att se fram emot ;)
    Köss och kram.

    SvaraRadera
  2. AnnaPanna...jag ringer dig sedan så vi kan göra upp vilken tid vi ska åka till Nordby.
    Ha´t så länge!

    SvaraRadera
  3. Idag är det fredag Anna!!
    Bara 1 dag kvar till semla,semla,semla... ;)
    Puss & Kram synsimorn

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!