tisdag 9 februari 2010

Vaknade upp...

...klockan 9.30 idag!!!
Pigg å utsövd, redo för en ny dag!!!
Men blev löjligt trött när jag tittade ut genom fönstret!!!
MER SNÖ???!!!


Och jag som trodde all snön var slut, däruppifrån...
Önsketänkande från min sida....helt klart!!


Från det ena till det andra...betydligt roligare saker finns det ju...


Jag har redan FYRA inbokade partyn!!! klappar mej stolt på bröstet...
Och då har jag inte ens fått min startväska från Tupperware än!!
Jag kommer att bli mina vänners största fasa....

-Ååånej, nu ringer HON igen.....
Nu ska jag sälja plast så det ryker om det!!!..ännu ett önsketänkande!!


Ska bara damsuga klart härhemma, vilket har tagit mej flera timmar idag.
Telefonen ringer
,vilket jag gillar datan hägrar, mindre bra & bloggen skriker efter ett par meningar!!! DET GILLAR JAG MEST OM!!


Så...snabeldraken har vilat klart....dax att fortsätta...

Kram kram

4 kommentarer:

  1. Kul att du redan har fått uppdrag! När vi har fått lite mer ordning här hos oss ska jag boka dig. Jä lövar!
    Ha´t pent och pöss.

    SvaraRadera
  2. Jo, jag skulle bara säga det att på Väderöarna lyser solen. Så det kanske finns hopp om att snön avtar och att vi får se en strimma sol idag!
    De va de hele.
    Tjingeling.

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det "vita eländet" över oss igen..F..n, f..n!
    Jag skulle också behöva ta en runda med snabeldraken men det är lite bökigt att få till utan "armar"...
    Puss!!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!