fredag 5 februari 2010

Dagen efter...

Blir alltså dagen som heter Imorgon!
Imorgon Lördag ska jag gå upp tidigt....
Hjälp tänker ni...säker så tidigt som 5...MINST
Men nej...jag ska stå i Gläborgs-rondellen när klockan är 10.15.
Och DET är tidigt på en ledig dag för en trötter nattarbetare som mej!!
Jag ska följa med damen som var här och sålde Tupperware på en
Tupperware-väckelse...eller vad det nu är.
Hon lockade mej i alla fall genom att säga två magiska ord....
GRATIS-PLAST....Vips så var en plats tagen..
Det finns vissa saker som gör mej helt lyrisk...
Plast är en av dom.....
(K-O....DU kommer självklart på första plats!!!)
Ooops...nu luktar det fjäsk....

Japp...bara för att jag vet att jag har en klocka som ringer imorrn,
så blir jag trött som en mört!!

Pöss & gonatt!!








3 kommentarer:

  1. hoppas du får en trevlig lördag =)

    SvaraRadera
  2. Åå, tack!!
    & välkommen till mej!!
    Jag blir glad som ett barn på julafton!!
    //Anna

    SvaraRadera
  3. Allt som är gratis är ju kul ;) Hoppas du fick en bra dag med tupperweardamen.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!