onsdag 24 februari 2010

Gomorron!!!




*jäääääsp* Det är verkligen så olika!!
Ibland när jag vaknar är jag pigg som en mört...
Medans andra gånger känns det som att jag skulle kunna sova i 100 år!!
...är det skönhetssömn vi snackar så krävs det minst 200...

Idag när jag vaknade så kände jag att :IDAG är en bra dag i boden!!

Scrap-time!! Jag ska fixa ett kort som en kompis bett mej om!!
Är det ett kort som inte är till ett speciellt datum så brukar jag faktiskt fråga om jag får vänta tills den riktiga skaparglädjen faller på...för det är DÅ det verkligen kan bli bra!! När man efteråt sitter å tittar på sitt mästerverk å tänker....
Fyfasen va jag e grym....jag kan om jag vill!!
Usch ...skryt luktar pyton..

Jag är gräsligt självkritisk...så det händer inte så ofta ..
Men när det väl händer så är känslan underbar!!!
Ska man då ge bort det man ha gjort, så är det ännu roligare!!
Nu har jag samlat toarullar....dagisvarning!!!
För jag såg ett så häftigt litet album någon hade gjort...
Så nu ska jag ut i boden å skapa...
Känner att det riktigt "spritter i bena"....

På återseende!!!


Kläm

2 kommentarer:

  1. Scrap-time i Boden...Hmm
    Tar du emot beställningar?

    Hoppas du fick skapat något unikt där ute... ;O)
    Hatarstryktvättochräkningarpössen

    SvaraRadera
  2. Monica...Ja, jag har faktiskt gjort lite dop, grattis kort på beställnning. GÖRkul!!

    Jagvillhaenmånadutanräkningar-pössen Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!