tisdag 2 februari 2010

Min skalle...




väger förmodligen 200 kilo idag!!
Hade det ändå vart av kunskap...så hade jag kanske stått ut!?
Men knappast. Har jobbat natten som gick, sov så gott på förmiddagen!!
Trodde att jag fått en riktig skönhetssömn & skulle vakna snygg....
Ack så fel det blev..när jag skulle lyfta min snygga skalle från kudden så fullkomligt EXPLODERADE smärtan!!! Satans va ont!!
Brukar hjälpa med en varm dusch, för värken kommer från spänningar!?
Vem jag nu ligger där å spänner mej för...Men idag hade det inte någon större effekt!!
Ska bara glana runt lite här,sen ska jag viiiila!! Lääänge!!
Har två grabbar hemma idag! Smittade av sin mamma...
Snoret rinner å hostan väser....stackars mammas grabbar!!


Snön den forsätter å trilla från himlen!?
Ska det aldrig ta slut?
Själv är jag tacksam om det töar bort...som om nån bryr sej.


Imorgon fyller maken år!!!
Ett helt år snyggare!!
Får inte glömma slå in presenterna!!! (haha, nu blev du nyfiken va??)
Jag tänker INTE skriva vad jag har köpt, för han brukar va här, det vet jag!!
-Hej K-O!!!Mås det?? Fnissar högt för mej själv..humor??
Tycker egentligen att du ska ta vård av fru, och komma hem å massera mej!!
Varför finns det inget VAF??? Borde det göra!!


Näpp, nu ska jag vila min tunga skalle!!!
Ha en härlig tisdag!!!


3 kommentarer:

  1. Ta det lugnt så länge det går! Inta ryggläge och kommendera dina "snörungar" att serva dig vettja ;)
    Ser att ni också lagt allt bemärkelsedagar på vinterhalvåret och i så få månader som möjligt!Härmapa säger jag då för vi har ju också koncentretat oss på några få månader.;)
    Bara din L som är lite utböling och proppsade på en annan årstid. :)
    Pöss och krääm.

    SvaraRadera
  2. Usch så jobbigt. Hoppas det släppt nu. Grattis till Maken imorrn!

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt!
    Nu får väl ändå "snoret" ge vika så du kan bli människa igen...

    Ha en bra dag och KRYA på dig!
    Kramen M♥

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!