söndag 7 februari 2010

Jag är ...

Primadonnan av beslutsångest!!!
jag har ju jobbat inatt....
Och all tid som jag INTE spenderat med att just JOBBA...
Har gått åt till att fundera över om jag ska sälja plast.....
Fattar ni va jobbigt jag haft det??
Jag har rååå-ångest...ska jag, ska jag inte....ska jag, ska jag inte...
Så nu har jag börjat "ragga" kunder
.....OCH HUR LÄT DET???
Till förhoppningsvis kommande plastparty!!


Åååååå, jag e så tröttsam!!
Ja, idag står jag knappt ut med mej själv!!!
Å då käkar jag inte ens ÄCKEL-soppan längre...

Besluts
ångestens primadonna har talat...

2 kommentarer:

  1. Oj. Beslut är svåra att fatta!
    Sov på saken. Och funkar inte det, sov en natt till! Eller singla slant! Då brukar man upptäcka vad man helst vill!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!