måndag 8 februari 2010

Nu har jag ..

Bestämt mej...
Då fick jag Bajs-mage....
Precis som en vecka-innan-tandläkaren-mage ni vet.....




Jag ska börja sälja plast!!!


Jag ska ge det ett år till att börja med!!
Funkar det inte, eller blir det "mättat",
så får jag väl helt enkelt lägga av!!
Men va kul det ska bli!!
Känns just nu som jag vunnit högsta vinst!!
Ja, va är skillnaden liksom....
Det kommer snart en väska NYA Tupperware-produkter hem till mej!!!


TralalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaTruddiluttanlej!!!





4 kommentarer:

  1. Bajs-mage...Hmmm..
    Namnet BrunettAnna börjar få en ny innebörd för mig... ;D

    Kul att du fick bestämt dig tillslut!
    Ska du med på lördag eller??

    Måndagskram M♥

    SvaraRadera
  2. Låter kul. Att du gillar det alltså. Jag höll på att börja sälja för några år sen, sen insåg jag ju att jag inte skulle orka så då avböjde jag.

    Men det är säkert kul och jag är lite avundsjuk ;)

    SvaraRadera
  3. Kul! Det är ju riktigt bra grejer du ska sälja!

    SvaraRadera
  4. Bra så! Bäst för din mage att du bestämt dig...tror jag :)
    Måndagspuss.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!