onsdag 24 februari 2010

Skaparglädje!!



Vaknade vid 13.30-tiden. Åt frukost framför datan och traskade sedan ut i boden!!
Har haft ett uppehåll för matlagning...vilket gick mycket snabbt idag!!
Sen bar det ut igen!! Det är underbart kul när man har sån lust!!
Hoppas lusten finns kvar tills imorrn kväll, då kommer en scrap-kompis hit!!
Då ska det tillbringas tid i boden!!
Brukar bli en kombination av scrap ,snack ,skratt!!
Det är verkligen livskvalitet på HÖG nivå!!


Tänkte om ni va nyfikna på vad jag gjort idag...


Det är ju då toarullar som jag tryckt ihop & sytt på papper runt om.
Då använder jag min symaskin, med massa roliga sömmar!!
Sen in emella rullarna så har jag stuckit in små meddelanden.
Det som är kul ar att det kan bli precis så personligt man vill!!
Ni ser små öglor av dekorband, där drar man så kommer det ut ett litet sött citat!!

Sen lät jag fantasin flöda...inget blir ju det andra likt!!

Så nu hoppas jag att kompisen H blir nöjd!!
Må så gott!! Nu ska jag krama gubben en stund innan jag drar till jobbet!!
Tar för givet att han vill kramas tebax..


kraam




5 kommentarer:

  1. Varför ser inte jag din bild? :-(

    SvaraRadera
  2. Ååå,har ingen aaning!! Ska hojata...då brukar gubben komma...så får vi se om en stund!! ;0)

    SvaraRadera
  3. Jättefina. Lite svårt att se hur dom ser ut på nära håll men det ser jättefint ut.

    Riktigt kreativt.

    SvaraRadera
  4. ååååå fiiiiiiinnnnnnnntttt <3 <3 du e faaan bäst =)

    SvaraRadera
  5. H...det är faktist mycket finare i verkligheten!! Om jag får säga det själv...;0)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!