måndag 1 februari 2010

Skäms på mej!!


Som faktist totalt glömde bort våran bröllopsdag idag!
Jag skäms, på riktigt!!
Den dagen får man väl inte glömma bort!!!

Efter 10 år tillsammans & två grabbar så var det dax, tyckte vi!!
Så det är idag 7 år sen vi drog med oss alla förvånade gäster...
som "bara" trodde det var makens 30-årsfest dom skulle på!!

Med ett härligt fång tulpaner stod vi framme vi prästen & sa JA!!!
Vilken lycka!!!
Efter att ha tyckt att dagen vart pest-tråkig,
fick den en helt nu innerbörd!!

"K-O du är det finaste jag vet & du har fångat mitt hjärta!!!"

4 kommentarer:

  1. Vi gifte oss för drygt tre år sen.
    Andra bröllopsdagen glömde vi. Bägge.
    Hm, ok vi har varit tillsammans i tio år men iaf.
    Maken kom ihåg nu i november, eller efter alla pikar så glömde han inte bort den, och jag fick blommor ! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag kan ju säga så här.....hade inte maken haft en "måstehapågrundavmittdåligaminne" snuskdyr mobiltelefon..med inbyggt ALLT...så hade inte han heller kommit ihåg...Det tröstar mej för stunden!!! ;0)

    SvaraRadera
  3. Grattis på Bröllopsdagen!!!♥♥♥

    Jag brukar lyckas med att jobba kväll på vår...Och detta trots att vi har individuella scheman!

    Fram med champagnen nu, Anna!
    Ha en mysig dag :)
    Puss M♥

    SvaraRadera
  4. Monica..Då vågar jag erkänna att jag jobbar inatt...alles lagom till maken kommer hem. Vi lägger åxå egna scheman??? Hur tänkte jag?!!
    Men jag ska försöka mysa till det lite xtra den stund vi får innan jag går!!!!
    Ha en bra dag själv!!!
    Kramis A

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!