torsdag 18 februari 2010

Kom just hem!!



Från min första Tupperware-demo!!
Det känns grymt bra!! Och jag var grymt(nöff,nöff) laddad!!

Det flöt på mycket bra!! Kunde till och med svara på en del frågor!! STOLT
Men....andra frågor blev obesvarade pga att den braiga katalogen som bara JAG får...där det är väldigt bra förklaringar på det som finns att köpa....var jag smart nog att skicka iväg till en värdinna. Förhoppningsvis pluggar hon på alla produkter så jag kan ta henne till hjälp när jag kommer dit!!

Det blev en lyckad "första-gångs" visning!!
Värre var det med väglaget ...när vi skulle hem!!!
Det hade ju kommit väldigt mycket snö..på väldigt kort tid!!
Så det var sådär...men hem kom jag!!

Åååå,va härligt!! Imorrn väntar ännu en sovmorgon!!!
ha en skön torsdagskväll!!
Pössen

2 kommentarer:

  1. Himla kul att det gick bra på demon :)) Den där jädrans snön kan ju fasen kvitta...jag är så less.
    Puss o Krääm!

    SvaraRadera
  2. Gafflan...Jag håller med du..JAMEN.vi har fattat att det KAN snöa nu!!! Tack,det räcker!!

    demon va såå kul!! jag e knäpp..jag vet!!;0)
    Pössen!!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!