lördag 6 februari 2010

OJ...

Vilken låååång dag det blev!!
Stod upp klockan 9.00 piiiip...
Men knappast utsövd, jag fattar inte varför jag inte kan sova när jag har klockan på rigning??!! Så tröttsamt!! Vaknar stup i kvarten, rädd att jag försovit mej!
Har iallafall vart i Göteborg på ett inspirarande Tupperwere-väckelsemöte...
Vilket ledde till att jag blev SÅ sugen på att börja sälja igen!!!
Vi få väl se....
På hemvägen TVINGADE vi oss in på IKEA!!!
Ååå, så skojj!! Servetter,värmeljus, tre ljusstaker+ en spegel...som visade sej vara av helt fel sort när jag kom hem?! Men vaddå...nu har jag en orsak att åka tillbaka för att byta....
Slår vad om att maken tror jag tog fel med flit!
Kom hem till slut när klockan var 20.00....pussade på mina grabbar & drog till jobbet!
Ojdå...jobbet vad det ja....

Bajbaj.....;0)

2 kommentarer:

  1. Lyllos dig som får åka till IKEA snart igen...Kan inte bli för många turer dit :)

    Hoppas du har sovit gott idag!
    Kram M♥

    SvaraRadera
  2. Mionica...jag har sovit som en gris!! Kalla mej dreggelfia...;0)
    IKEA är mitt favvoställe...skulle kunna tänka mej att jobba där!!!
    Ha en skön söndag!!

    Kram A

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!