måndag 22 februari 2010

Award!!!


Ibland kan en liten överraskning lysa upp tillvaron!!
Trots vårt vinerkalla hus..utan varmluftsfläkt...blev jag plötsligt varm i kroppen!!
Sitter här framför min dator å ler!!! Ser förmodligen gördum ut...


Jag har nämligen fått en Award av Ulrika!!
En kul tjej som jag gillar att följa i hennes egen blogvärld!!
Det som följer med denna bloggen är:


-Kopiera Awarden till din blogg.
-Länka till den du fått den av.
-Berätta 7 intressanta saker om dej själv.
-Ge den till 7.


Kopiera awarden va ju busenkelt. Länka till Ulrika var ju självklart!!
Den tredje punkten därimot va ju inte fullt lika enkel...
Jag har en gång tidigare talat om 7 spännande saker om mej själv...hur spännande nu JAG är??? Så 7 saker TILL, är nästan mer än jag klarar av!!
Men jag ska göra ett gott fösök...
Har nu suttit i 5 minuter å inte kommit på ett smack...hm...


1. Jag har sjukt svårt för att berätta om mej själv.
...fast jag har inga hämningar om någon vill veta nått!!


2. Jag blir glad som ett barn på julafton när någon lämnar en kommentar i mina
inlägg!! ...lika lessen blir jag när någon är elak!!

3. Jag älskar möte med nya människor & gillar att prata!!!
Å fan...tänker nog någon nu...snacka-hål-i-skallen-Anna!


4. Det absolut bästa jag vet är att tillbringa tid med mina tre grabbar!!!
.....jag inbillar mej att det är ömsesidigt!!


5. Jag var 20 år när jag fick mitt första barn!
Känner mej faktiskt som en ung mamma..sen är barnet inte bara mitt...


6. Jag ska på scrap-mara i Alingsås den 13 mars.
...jag ska scrappa ordet MOR till min mor i födelsedagspresent!!


7. Sist men inte minst så är jag barnsligt förtjust i bilar!!
....nybildoft är mumma för snoken!!



Hjälp...det var var verkligen en utmaning!!
Jag skulle uppskatta mer om ni frågar om det är något ni undrar!!
Nu ska jag då länka till 7 andra...

Monkan

Stort&smått

Gafflan

Fru Venus

Osloskånskan

Sen lämnar jag två platser till er som känner att ni vill ta del av awarden & länka till mej!! Tack!!


Nu ska jag ta tag i lite vardags-sysslor. Tvätt-hängning+damsugning av källaren...
Ska passa mej ...så jag inte garvar mej till döds...

Må så gott!!! Pöss å kram


3 kommentarer:

  1. Tack! Och oj. Det finns inte mer grejer kvar att berätta om mig tror jag, som jag inte redan har berättat. Får fundera lite!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Tar itu med detta imorgon ;)
    Plumsiiögatpössen

    SvaraRadera
  3. Tack :-) Tror att jag ska göra en "flera flugor på smällen" grej av det här ;-)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!