torsdag 21 januari 2010

Å han klagar...

..på mej!?!?

Det ska han få höra idag!!
Min idag sämre hälft..
Han brukar pipa om att jag läser på kvällarna!
-Ååå,det är så ljust,jag kan inte soovaa..
-Ska du snart släcka strålkastaren...
(läs med en fjoll-röst som bara en man kan ha...)
Men igår sa han faktiskt att han hade
somnat två kvällar i streck,trots min
1000 wattare i fejset.
BRA, tyckte jag, inget mer gnäll!!!


Men va hände igår???

Joo...efter en stunds gulligt sussande på kudden..
Så börjar f*nskapet snarka som en hel arme´.
Och jag menar verkligen SNARKA.
Finns ju ganska gulliga små snarkningar
som man KAN stå ut med...men detta!!!!
Puttade till honom ett par gånger...noll effekt!!
Jag var rädd att han hamnat i ett tillstånd
så han kommer låta så resten av livet....
Japp, jag brukar kunna stoppa i öronpluggarna,
sen blr det tyst som i graven...men inte igårkväll.
Nix, inte en chans..
Så, jag tände strålkastaren igen, läste ett par sidor
å slocknade alles själv av ren utmattning!!!
Inte undra på att jag behöver sovmorgon!!!!!
ALLTID

Ha en toppendag!!!


2 kommentarer:

  1. Så är det ju här också! Eller nä...just det..det är han som puttar på mig för att jag snarkar? så att han inte kan sova!?
    Jag gick hem från jobbet idag, min mage bråkar med mig...bajs också kan man säga då. Nä, jag är inte magsjuk. Jag blir sån när fröken röd kommer på besök.
    Puss o Kram//M
    PS. Jag ska hänga gardiner idag. DS

    SvaraRadera
  2. Tror faktiskt att du, jag och Gafflan ska bilda någon slags grupp...
    Vi hade ju så bra ideer när det gällde vår tandläkarskräck så vi bör väl kunna hitta på något angående snarkande makar också ;)

    Kram♥

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!