torsdag 21 januari 2010

Nu vill jag säga..

Gonatt!!!!
Jag blev plötsligt komatrött!!
Har vart en sväng i grannkommunen.
Metropolen Kungshamn.
(jag ÄR ironisk)
Har vart på två ställen jag sällan är på.
Systembolaget & biblioteket.
Njaa,det rimmade väl sådär.
På lördag ska vi ha mat/dryck/spelkväll
med en annan familj & då ska vi inte törsta!!
Varken vuxna eller barn!!
Nu handlade jag INTE på systenet till kidsen!!

Sen gillar jag att läsa, men jag är urkass på
författare!!! Nu snackar vi grymt dålig!!
Har jag läst en bok jag tyckte va bra, så tror jag att jag
ska minnas författarens namn, UTAN att skriva upp det.
Vilket är totalt osannolikt!!! Det funkar inte!! Finns inte...
Så, idag knallade jag in på bibblan, sa vad jag gillade &
bad fröken Bibbla att plocka fram nått i samma stil.
Och det gjorde hon...Det ska bli spännande!!

Torsdagkvällar är SÅ trista!!
Mannen kommer hem & vänder i dörren...
Han & äldste sonen spelar bandy.
Nu är det inte så att dom är hemma jättesent...
men det råkar va så att jag längtar efter mina
grabbar vid detta daxet..& så pyser dom....
Taskfjärtar!!! Tycker löjligt synd om mej själv!!
Efter att ha vart själv i ett par timmar,
så är jag rätt trött på mitt eget sällskap!!!
Såå jäkla rolig är jag inte vettu.........

En son är ju kvar hemma..men om han får välja mellan mamma
& datorn...så är valet inte så svårt!!
Gubben FÅR INTE välja...
Ha det gott!!! Imorron är en annan dag..

3 kommentarer:

  1. Vad blev det för böcker?

    Spelkväll låter trevligt! Jag är inte så mycket för sällskapsspel, men spelkväll som sådan (att man träffar trevliga vänner och dricker vin och umgås) är väldigt trevligt!

    SvaraRadera
  2. S&S...Det blev
    "På andra sidan" av Elisabeth Andersson
    "Under täcket" av Marian Keyes (en favvo)
    "Visst finns det gudar i Alabama" av Joshilyn Jackson &
    "Om en pojke" av Nick Hornby.

    Kan ju ärligt säga att efter att ha blitt mästrad i TP ggr flera...så tycker väl jag åxå att det är sådääär men sällskapspel!!!
    Men det bästa är ju vinet å vännerna!!!
    Ha en skön kväll!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gardinerna är uppe nu :) TUSEN TACK ANNA för hjälpen.
    Nu ska jag sova.
    Puss o kram!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!