söndag 10 januari 2010

Alles för mycket...


..av precis allting idag!!

Sov alles för länge efter nattens jobb.
Vilket betyder att det kommer att bli en spännande kväll...

Är alles för sur & grinig för mitt eget bästa!!
(jaa,för alla andras bästa åxå för den delen!!!)
Vilket betyder att det är lite synd om min familj idag.
(men bara LITE!!)

Jag har alles för mycket skalledunk,dunk,dunk..
Som inte vill ge med sej!!

Och nu är jag,som grädde på moset, ALLES för mätt!!!
Vilket betyder att jag klämde i mej nästan en hel pizza!!!
Bra jobbat Anna!! Håll skinnet spänt!!

Men imorrn är det måndag,den ständiga
Då-börjar-mitt-nya-liv-måndan!!
Det nya livet brukar hålla i sej till på tisdag kväll...
Sen kör det igång med räcerfart måndagen därpå...IGEN!!

Men eftersom allt är alles för mycket idag..
Så behöver jag börja alles kollosalt mycket imorrn...
Och helst ett par månadr framåt...fybubblan va jobbigt!!!

MEN...ska inte vattennivån stiga med 50-60% till sommaren,
när jag hoppar i plurret,så är det dax att starta!!! NU!!!
(helst igår)

Nu är det en kopp java & filmen Brüno som gäller!!
Har inte hört nått om filmen,bara sett fodralet...
Började garva då...hoppas på fortsättning!!
Ha en skön söndag!!! Må bäst!!!

2 kommentarer:

  1. Jag "bantade" ända fram tills jag hittade en chokladkartong på L:s rum...ja, du fattar!
    Bruno har jag inte sett men L har och hon satt gömd bakom en kudde hela tiden och SKÄMDES å hans vägnar!
    Kram och pöss!

    SvaraRadera
  2. Det är så jobbigt när sötsuget sätter in. Jag bråkar med mitt just nu.... Gaaaah!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!