söndag 3 januari 2010

Efter en hel..


...veckas ledigt, har jag nyligen vaknat upp efter första natten på jobbet!!
Jag trodde att jag skulle va halvt medvetslös på jobbet inatt,men den flöt på bra!!
Man nu, efter att jag vaknat,så känner jag mej mer död än levande!!
Jag är helt färdig!!! Och då har jag en natt kvar......Mega-Jäääsp!!
Men det var skönt att komma igång igen!!
Imorrn börjar maken jobba också,efter två veckors ledigt..
Jag föreslog att han skulle söka "vård av lat fru"...men han tyckte inte det var en bra ide´...undrar varför??
Jag tycker det är rätt gött när han är hemma!!
Man är två, och kan dela på en himla massa tråkigt hushållsarbete!!
Men imorrn är det som sagt....Tillbaka till verkligheten!!

Idag tänker jag göra så lite som möjligt på längsta möjliga tid!!!
Nu ska jag först & främst ha vård av skalledunk,dunk,dunk...

Må så gott!!

2 kommentarer:

  1. Tack för "påhälsningen" och välkommen åter... ;)
    Håller med om att det är väldigt trögt efter ledigheten(14 dagar) samtidigt som det är gott att komma igång igen...(tror jag)
    Hoppas du får/fick en lugn jobbnatt...
    Monica♥

    SvaraRadera
  2. I morgon är det tillbaka till verkligheten för mig också... blandade känslor, men som tur är är det ledigt på onsdag igen!
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!