fredag 29 januari 2010

Hänvisad till

Soffan inatt!!
Eller ja, det var mitt förslag efter att hela kvällen
hostat sönder skallen på mej själv å resten av familjen!?
Vill maken ha en hostande fräsande hustru vid sin sida
& riskera en hel natt vaken? Nejtack!!
Så plockade med mej täcke, kudde, vattenflaska (tupperware såklar..)
bok, snorpapper & väckarklocka och placerade mej inför en natts sömn i soffan!
Låg och fantiserade om alla nya plastprylar som är på inkommande!!!
Lycko mej!!! Jag ska få (eller kanske köpa...)massa nya Tupperware-prylar!!!
Undrar bara vart jag ska få plats med det....hmmm.
Men det ser jag som ett litet problem!

Mitt största problem idag är att jag fortfanade är så äckligt snorig!!
Och imorrn är det yngste sonens fördelsedag, han fyller 12år.
Mammas lille!!! Och det ska va kalas. Kul att ha två rännilar under näsan hela tiden då!!! Ser ut som E6...två-filig!!
*stööön, va jobbigt*
Nu ska jag fixa lite med tvätt, bara för att jag MÅSTE.
Sen ska jag ta det lugnt, för jag är faktist lite sjuk!!

Ha en skön fredag!!!! Det ska jag ha...host,host...

1 kommentar:

  1. Ha det bäst fast du är en riktig "snörunge" ;)
    Fredagskram!

    PS. Tack för igår! DS.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!