onsdag 6 januari 2010

Han vågade..

komma hem utan Semlor igår...
Han är INTE feg...
Erbjöd sej att köpa från Konsum...
Men ärligt, vem vill ha kartongsemla när man
längtar efter en bagerisemla...
INTE jag!!!
Låter säkert löjligt otacksamt..
Men jag väntar hellre!!

För att försöka få sin fru på gott humör har han idag gräddat våfflor!!
Okej, jag ger mej....dom va smaskens!! Han är bäst...trots utebliven semla!!
Tog en promenad förut, här har vi -11 grader.
Men när det blåser blir det närmare -30!!!
Jag trodde näsan skulle frysa till is, å ramla av.
Men vi är Smulvakter, mammas å pappas vovve är hos oss.
Och hon kunde inte springa med bena i kors längre...
Men funderar skarpt på att introducera låda...typ kattlåda,för hund!!
Så slipper vi traska ut i det bistra vädret!!! KALLT!!! Brrrrrrr....

Ikväll/natt ska våran Oscar ha en kompis hos sej & dom ska lana...
Vilket troligtvis betyder dubbla öronproppar + sömntablett...
Om man ska ha en chans att somna!!!
Jag vet ingen som kan prata så mycket som min yngste son...
skulle va jag då..men det erkänner jag ALDRIG
Han pratar ju tom i sömnen...
Men jag hoppas grabbarna får kul!!

Ha en mysig onsdag!!

1 kommentar:

  1. Våfflor! Gud vad gott. Det vill jag också ha! *jättesugen*

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!