tisdag 5 januari 2010

Allt eftersom..




Dagen gick igår,så lugnade mitt citronhumör ner sej!!
När jag sen fick reda på att jag skulle få sällskap i boden...
Så blev humöret plötsligt på topp....tänk va?!?

Så vid 18-snåret kom sällskapet i form av två glada brudar!!
Vi stuvade in oss i boden och satte igång!!
Så småningom dök det upp en brud till!!
Först då var hela truppen samlad!!
Ett helt klart buskul gäng!!!

Så med goa brudar,vin,grönsaker å dipp & kvällen blev fulländad!!
Fullkomligt rasade i säng när klockan var närmare 01.00....
Och vaknade halvdöd när klockan var 11 idag.....Jäääsp!!

Idag är det den 5 januari...vilket betyder att bageriet i Kungshamn skulle öppna sina dörrar med årets första SEMLOR på hyllorna.....
Maken lovade att komma ihåg det....
Jag hoppas han lyckas...
Hoppas,hoppas,hoppas!!!!

Nu skulle jag behöva gå ut...iiiii,det ser svinkallt ut!!
På med mammeluckerna!!!!
Frostskadevarning!!!!!
Ha en bra tisdag!!

3 kommentarer:

  1. SEMLOR, GUD VAD GOTT! *dreglar* Det är väl väldigt GI eller hur? ;)))

    SvaraRadera
  2. Men du....JAG hittar varken ett G eller ett I i ordet SEMLOR.....
    ;0)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fick semlor idag annars är det väl synd om Maken... ;)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!