söndag 24 januari 2010

Bara att erkänna...


för det märks redan!!
Det är inte långt kvar tills jag fyller 35 år.Härliga 35 år!!
Men jag kommer ihåg när jag var någonstans runt 20 år.
(shit,det betyder att det var 15 år sen..."gulp")
Då tyckte man synd om dom som var 35, för dom var ju halvvägs till döden.
Men hallå...35 år & gå på krogen?? Gå hem å sätt dej å sticka eller nått va!!
Och 35-åriga gubbar satt väl bara hemma,lönnfeta med fjärrkontollen i ena handen å en öl i den andra..OM inte en hand va upptagen innanför en snuskig joggingbralla....
PLÖTSLIGT var vi där...VAD hände???
Tiden gick ganska fort kan man säga!!!
Och den största & mest förvånande upptäckten är att..
JAG känner mej inte alls gammal, jag är bara lite mer bekväm.
Och det hänger lite mer...på lite fler ställen.......

Idag är en sån dag som jag känner att jag snart är 35 år!!
Vi hade en dunderkul kväll igår, med kompisar.
Det blev lite för mycket mat, vin, tjöt och Lips!!!
Asså, det är konstigt va bra man sjunger med vin i kroppen!!
Själv blir jag grym....(tror jag)
Kom isäng vid 02.30, och kah skulle behöva ägna denna dagen år att sova!!
HELA DAGEN!! Jag är görtrött!! Men det var det värt!!
Det är dom tre nätternas arbete som lockar liite mindra bara...
Måste sova lite till..lite senare!!!
Nu ska jag göra absolut ingenting..och lite till!!
Ha det gott....

3 kommentarer:

  1. Jag hade en sådan dag igår...Mådde inte dåligt var bara "dödens" trött.

    Krya på dig ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. När jag ser 35 i skrift tänker jag automatiskt att dit har jag en bra bit kvar (så som jag tänkte innan jag närmade mig 30), en sekund senare inser jag: Shit, jag har passerat 35 - jag är äldre!
    Det känns jättekonstigt.... jag är hela 38 år, men känner mig som 25.

    SvaraRadera
  3. Monica...jag tror jag är lite död..liite!!
    Tack..jag ska försöka krya på mej..
    Pöss anna

    S&S..Jag tror på allvar att man inte blir äldre än man gör sej!! Man "väljer" lite själv helt enkelt!! Jag är knappt vuxen...
    K. A

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!