tisdag 26 januari 2010

Plötsligt blev jag matt!!

Ena sonen har med sej en kompis hem idag.
Jag gillar verkligen när dom tar med kompisar hem!!
Jag uppskattar att dom vill vara hemma hos oss!!!
Men jag kom plötsligt på en sak....
Denna kompisen äter inte korv!?
Vilken unge äter inte KORV??
Vad är det för fel på korv??
Varför har jag ALLTID tagit upp KORV
ur frysen när han ska besöka oss??
Han måste tro att vi lever på korv!
(vad hade man gjort om inte KORV å köttfärs fanns????)

Jag tror jag ska säga att det är en fiskpinne....


2 kommentarer:

  1. Min yngsta äter inte falukorv men all annan korv som går att steka eller koka.
    Säg du att det är fiskpinnar med ny smak, det går han säkert på ;))
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag är heller ingen större korvälskare så mig hade du inte lurat... :D

    Kram Monica

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!