söndag 17 januari 2010

Vaknade....





imorse..vilket i sej inte är så märkligt.
Men med endast 50% röstkapacitet.
Idag har jag en lycklig make.
Fast jag liknar mer en huggorm idag,
när jag väser fram allt jag vill ha sagt.
Det gör ont att prata,svälja..ja bara att andas.
Får ett litet hum om hur det skulle kunna vara
att lida av astma...
Och jag hade fått panik..
känslan av att inte få luft är ju läskigt läskig!!!

Borde väl försöka vara tyst idag.
Viket inte är så lätt!!
Ungefär som att be mej sluta andas.
Inte heller helt enkel!!
Ringde imorse & sjukskrev mej...ångest!!
Bland det västa jag vet..
Men bara att inse...
På jobbet har jag inte att göra
när jag mår som jag mår!!!

Nu ska jag lägga mej till rätta.
& knäppa HÖGT med fingrarna
när jag vill nått!!!¨
Jag är nämligen sjuk!!
Stackars mej!!!

Ha en skön söndag!!
TÄNK PÅ att det är vilodag!!!

4 kommentarer:

  1. Men stackars dig! Krya på dig! Drick mycket, och gärna lite ljummet, vatten! Och så c-vitamin i massor! Och choklad i massor!

    SvaraRadera
  2. Stackars Anna!
    Krya på dig kram.

    SvaraRadera
  3. S&s...choklad??? Okej!! Jag tar dej på orden!!
    //Kram A

    Gafflan...ja,idag är det synd om mej,på riktigt!!! Ska krya på mej tack!!//kram A

    SvaraRadera
  4. Din stackare....
    Krya nu på dig och knäpp högt i fingrarna ofta ;)

    Puss & badd i pannan!
    M♥

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!