torsdag 14 januari 2010

Darrar...

..av skräck!!
Bara jag läser att någon ska eller har vart hos tandläkaren!!
Det kommer troligtvis ALDRIG att gå över!!
Min tandläkarskräck asså!! Nää..
Finns inget som kan bota den!!
Möjligtvis...men bara möjligtvis...
OM man skulle få en bonus!!
Men den skulle va så hög...så näää!!
Fru M...gjorde nästan mej också bajsnödig..M
Vilken effekt va,värsta lavemanget!!

Min son fick kallelse till tandis igår...
En kall il for genom kroppen på mej,
& redan nu funderar jag på om JAG måste
bli den som går med!?!?!
Ska det vara nödvändigt???

Nu ska jag fixa mat till en utsvulten tonåring!!
Han håller på att dö varje dag runt 16.30...
Då är han hemkommen från skolan &
är i ett stort behov av sin mamma!!!
Han är inte bara tonåring och hungrig.
han är rätt lat också.....???
Hör till har jag hört,bara gilla läget!
Okejrå..
Så jag ska snabba mej,så stackarn inte kolar!!

Ha en himla bra(jösses,redan)Torsdag!!
Jag har en natt kvar..sen är jag ledig i två...
Komavarning!!

4 kommentarer:

  1. Det är läskigt jag vet. Jag frågar alltid tjejerna om jag får sitta kvar i väntrummet...ibland går det bra. Jag blir lika bajsnödig när dom ska dit som när jag själv ska gå.
    Att det aldrig kan gå över.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Gafflan: *skrattar högt*
    Du har så rätt!! Bajsnödig är ordet!!
    Och inte om 5 minuter utan helst för en minut sen.....;0)

    SvaraRadera
  3. Jag har "lackerat" det som är av toaletter idag i flera nyanser brunt...
    Nu vill jag inte "bajsa" före tidigast på måndag..
    Annars blir det nog sår & elände..

    Kram på dig!♥

    SvaraRadera
  4. Hoppas du tar dig ur "koman" och får en toppen helg!
    Kram M♥

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!