måndag 25 januari 2010

I dag..


krävs det betydligt mer än EN kopp kaffe,
för att få mej pigg!!!En balja möjligtvis!
Jag känner mej halvvaken.
Mer åt det sovande hållet!!!
Det är som en fet käftsmäll att göra första natten
efter en veckas ledighet!! POFF!!!
Inatt gick det bra, pigg som en mört.
Men jag trynade in snabbt som attans när jag
lagt skallen på kudden....zzzzzzzzzzz
Och nu vill jag inte riktigt vakna!!!

Nu sitter jag bara & håller tummarna att
lillgrabben inte ringer å frågar om han får ta med sej
kompisar hem....*håller stenhårt*...för jag orkar inte!!
Jag har nog med mej själv idag!!!...som om jag inte har det varje dag...
det är inte alltid lätt att orka med sej själv...

Tror jag ska knalla tillbaka till sängen, läsa min braiga bok
& förhoppningsvis slumra in en stund till!!!
HA en goo måndag!!!

4 kommentarer:

  1. ...å så är det ju måndag, bara det i sig är ansträngande ;)
    Du, jag kommer på Tupperware-partyt...får väl masa mig och min röv uppför backen ;)
    NU ska jag och L gå en tur runt Gidderöd medans du ligger och läser!
    Kramen//M

    SvaraRadera
  2. Jag har varit otroligt måndagstrött idag, kanske beror det på att jag varit ledig i tre dagar och sovit länge på morgonen... Inatt blev det då inte många timmars sömn iallafall.

    Hoppas du piggnat till!

    Pöss M♥

    SvaraRadera
  3. Gafflan..BRA, se till att masa dej hit bara!!
    Häärligt med promenad!! Själv har jag gjrt PRECIS ingenting!! Härligt d med!!

    Pössen//A

    Monica...Plötsligt fick jag märkliga bilder rullandes framför ögonen....(det där med att du inte SOV inatt).....sorry!!
    Sovmorgon är bomull för själen!!!!

    Pössen//A

    SvaraRadera
  4. Kan du semlaträffa lördag 13/2? Pliiiis??

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!