lördag 30 januari 2010

Tänk att..

Det idag redan är TOLV år sen vi fick vår grabb nr 2!!!!



Grattis vår goa grabb Oscar på tolvårsdagen!!!


När man va yngre (japp,det var ett tag sen....) & dom som var äldre sa att
"Tiden går så fort,den bara rinner iväg", så tänkte jag -jomenvisst.
Säkert...men det är ju sant!!! Men nu får den inte rinna snabbare,
för då är det ju inte långt kvar...& jag vill hinna med MASSA mer!!

Idag står det hembakad pizza på menyn till Oscars kalas-gäster.
Lättvindigt & gott!!!
Ska försöka hjälpa till lite i köket....har ju SÅ ont i min stackars tumme!!!
(lite lätt överdrivet,men va gör man INTE för att slippa köksgörat!!!???)
Jag ska va glad om den inte trillar av...hela tummen asså!!
Maken sa några väl valda lugnande ord igår.....genomtänkta!?
-"Den där kommer bli blå & ramla av,sen kommer du inte ha nån nagel där på ett par år!!"
-Jamentackskaruhasåhimlamycket!!!!Charmtroll.....

Nu ska vi förbereda kalas!!!
Med det menar jag att jag ska tala om vad som behöver göras!!
Man får inte va dum...då blir man snart vuxen....
Å det vill man ju inte bli...

Ha en underbar lördag!!!
glöm inte att det är godisdan!!

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt med kalas!
    Och ja, tiden går himla mycket för fort...

    SvaraRadera
  2. Grattis till "Lillgrabben"!!! =)

    Hoppas du inte blir "hes" efter alla förberedelser... ;)

    Godispuss//Monica♥

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!