torsdag 28 januari 2010

Känner mej

lite tjock i huvudet idag.
(för ovanlighetens skull tänkte ni nu...)
En morgon då skallen var x-tra tung att lyfta från kudden!
Det var bara att traska ut å Iprena sej å menthola (AJ) sej åter igen!!
Är så fruktansvärt trött på att va trött!!
Nu får det vara bra!!
Har inte tid!!

Ikväll ska jag ha party!!!
Tjoho, va kul!!
Närmare bestämt Tupperware-party!!
Efter att själv ha sålt i två omgångar så
är det något jag tycker är löjligt kul!!
Plats,liksom?? HUR kul kan det vara??
Jo,jättekul faktiskt!!!
Så klämma känna å glo på plast + hätligt tjöt å kaffedrickande med
ett gäng qwinns!!! (nä,har inte sagt till en enda man...märkligt??)
Så nu ska jag (gå va tänkt...) ta bilen till affären och inhandla bröd!
Sen ska jag städa lite innan kvällen, och slappa...
Japp,det lät bra,kör för det!!
Må så gott

5 kommentarer:

  1. ...gott bröd hoppas jag!!! Men maken och dina grabbs tycker väl att det är toppen att få hem en massa uuuuunderbara kvinnor som ska kolla plastbunkar och dricka kaffe heeeeeela kvällen ;)
    Ses sen då, kram så länge!

    SvaraRadera
  2. Plastbyttor är grejen! Fint som snus!

    SvaraRadera
  3. Jag ber om ursäkt men jag hinner nog inte städa hos dig idag...
    En annan gång kanske ;D

    Puss M♥

    SvaraRadera
  4. Monica...jag skriver upp det på "Till Godo Listan!!! Vissa saker glömmer jag aaaldrig!!!

    Pössen//Anna

    SvaraRadera
  5. Då får jag nog hoppas du får en liten släng av Alzheimers...;)

    Ha en skön fredag!
    Kram M♥

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!