fredag 29 januari 2010

Jag nästan dog..


precis alles nyss!!!
Snabbt som satan gick det...
Jag hade vart hos svinen på baksidan.
Marsvin som bor i friggeboden vintertid.
På väg in genom sovrumsdörren, kallt som attans ute..
Hade därför lite brått tillbax.
Sprang in, japp,det är sant....jag sprang!
Tog i, drog igen dörrhelvetet....men tummen kvar imellen.
Jag dog....tre gånger!
FASEN va ont!! Aj!!
Hur kan en dörrkarm som är rätt bred..
träffa PRECIS i nagelbandet??? Där är INTE brett...
Ååååå,ajajajajaj....stackars mej!!

Så..nu känns d bättre...

4 kommentarer:

  1. Åhh, ajajajajajaj...STACKARS DIG!
    Inte nog med att du är förkyld utan nu blir tummen helt skrot oxå ;)
    Pöss i pannan och tyckasyndomkram!

    PS. DET ÄR FREDAG :))))))) DS.

    SvaraRadera
  2. Men aj! Sånt gör ju jätteont! Så himla onödigt!!!
    ; )

    SvaraRadera
  3. Hur i allsin dar kan man göra sånt? Och TRE gånger? Huffanemej..

    SvaraRadera
  4. Det gör vansinnigt ont att klämma sig i fingrarna!

    En fasa är att klämma fast sig i bildörren som jag hört kan hända.
    Alltså är det säkert något som kommer att hända MIG vad det lider...

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!