tisdag 19 januari 2010

Nog för att..

jag kan va trött.
Men detta är ju löjligt!!
Jag är helt slut efter att ha
vart uppe i två timmar.
Skulle kunna tänka mej
att landa i bingen igen!!


Inatt har jag drömt om kaffe.
Cappuccino,Caffe´Latte, Espresso..
Jag är löjligt kass på vad skillnaden
egentligen är.
Men nu har jag googlat &
blivit kung på kaffe!!
Vill jag tro.

Nu ska jag knalla iväg
och göra lite nytta.
Symaskinen ska fram &
en gardin till badrummet ska fixas!!
Det skulle jag ha gjort för längesen..
Men bättre sent än aldrig!!
Må så gott!!!!

3 kommentarer:

  1. *suck* Jag ska aldrig mer sy! Tro mig! Ska bara använda fållband som stryks fast.
    Vill du sy mina gardiner? (seriöst alltså)

    SvaraRadera
  2. Japp, jag syr gärna dina gardiner!!!
    (seriöst asså) ;0)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!