tisdag 19 januari 2010

Jag är verkligen

..världens bästa mamma
när jag inte mår bra!!
Nu har jag dåligt samvete...
Fick ett litet spel på sonen.
(kändes skönt just då)
Han hade dock en kompis med sej
hem...som inte lär återkomma...
Men jag blir fruktansvärt trött
när dom får för sej att "regler",
eller överenskommelser rättare sagt,
är till för att brytas så fort en kompis är med hem...
jag kan riktigt höra tankegången..
-hehehe,nu passar jag på..för nu säger hon inget...
ACK...så fel han hade idag!!!!

Men det hade god effekt.
POFF...BORTA!!

Sur-Anna kan härja fritt!!
Lycka.....
Fast jag VET att samvetet kommer ikapp mej....
Attans...


Tillägg..
en stund senare...
Samvetet slog mej på käften..
När min pappa ringde & frågade
om jag visste vad som hänt nere vid sjön...
GULP....*grabbarna* var min första tanke...
Men nääää...så snabba är dom inte!! Tackgodegud!!
Ska nog be om ursäkt för mitt dåliga humör sen....







3 kommentarer:

  1. Äsch, shit happens. Jag tror att även kompisens mamma blir arg ibland.
    Och bra för din son att få se att mamma visst kan bli arg även om kompis är med.
    Men jag vet, samvetet...

    SvaraRadera
  2. ...å så fick du ju lilla mig som sällskap till kaffet och då fick du minsann släppa samvetet en stund för att koncentrera dig på mig. Lyckliga dig! ;o)))))
    En "detärintelättattvaödmjuk" kram

    SvaraRadera
  3. S&S....Jag har ingen switch-knapp...blir (tyvärr)arg oavsett...sån e jag!!Men då vet dom vart dom har mej....:0)

    Gafflan...LYCKLIGA jaa!!! Annars hade jag troligtvis sprungit till backen...fatta va jobbigt...så tack för att du va här!!! ;0)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!