måndag 2 november 2009

Redan måndag...



Jaa,va hände?? En veckas lov är nu POFF,ett minne blott!!
Och äldste sonen kom hem efter första dagen i skolan,och var ett vrak!!
Vet egentligen inte om det är speciellt smart med lov....för här hemma hos oss,betyder det precis vad det heter,att man faktist får slappa & ta det lungt om man vill!!! Kan ju säga att det visar sej idag att dom har slappat ganske rejält under en veckas tid. Nu tar det ett par dagar innan man kommer in i rätt flås igen!! Själv har jag nu gjort två nätter och har en kvar...känner mej sådär lagom komatrött och trög i fattan....

När jag vaknade vid 13.30-snåret fixade jag käk till grabbarna och sen har jag suttit i min lilla underbara bod i några timmars tid!! Jag kan inte fatta att tiden kan gå så snabbt som den gör när jag väl satt fötterna innanför den dörrn!!!
Jag hinner liksom inte med riktigt, fast idag fick jag till två stycken kort.
Börjar bli ett par stycken på "hög" nu!! Det är himmelskt att få sitta där ute och klippa och klistra!!! Tokigt va??!!
Jag skulle kunna tillbringa oändligt mycket tid därute, om den tiden fanns!!
Är ganska mycket ledig till veckan, så jag hoppas kunna sitta där ett par timmar i alla fall!!

Nu ska jag ägna mej åt min familj....oj,va synd dom var upptagna...
kanske ska spela lite på Fb då..inte alls beroendeframkallande.....
Ha det gott!! Synes!!
Kläm

1 kommentar:

  1. Ja, att ha lov är inte bra för jag hade också två "vrak" att tan hand om. ;)
    Kram Fru W

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!