måndag 23 november 2009

Totalt..

...URBLÅST i hela skallen...inga kommatarer tack!!
Vakna till blåst,vara vaken i blåst,somna till blåst....ja,jag tycker iallafall att det sär fruktansvärt jäkla jobbigt!!! Blåst,blåst,blåst....
Jag blir helt såsig i kåpan,trött som en gnu & på lite dåligt humör...efter dagar i sträck med ständigt skitväder!!!
Skönt att kunna skylla på vädret när man är sur!!

Och så vaknade jag med skalledunk...ghaaa!!
Jo,sure tänker ni...skryt!!
Men det är faktist sant...dunkelidunk innefrån mitt lilla hjärnkontor!!
Och den som en gång satt i minnesluckan däruppe,har förmodligen dött...
Jag glömmer saker...hela tiden känns det som!!! Det bara försvinner...
Som om jag vore den mest upptagna kvinnan på klotet...vilket inte är fallet!!
Men det får bli ordning på torpet,just nu är jag inte riktigt med....
Kan handla om en sån sak som vaccin-sprutan som är på allas läppar...eller i armen! Jag ska inte ta den,är helt säker....troor jag!! JA, ni ser,det är ju inte undra på att man blir knas!! När man inte vet om man ska skita eller har skitit liksom...

Nu ska jag ha vård av dunkelidunket.......plugga i propparna så jag slipper höra blåsten och vara på mitt allra bästa solskenshumör resten av dagen!!!
(LÖGN)

Hat pent!!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du inte blåst bort där uppe på berget och att skallebanket är borta.
    Ha det bra!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!