tisdag 10 november 2009

Äntligen....



Har mina ben slutat springa på nätterna!!
Varför har ingen sagt något om Kalciumtabletter tidigare??
Nu tuggar jag i mej 2-3 om dan, smakar fortfarande illa,men är värt varenda tugga för att kunna ligga still på nätterna!! Jag kommer på mej själv att ligga & vänta på att benen ska börja leva sitt eget liv...som om dom va en helt annan del av mej...som jag helst vid alla springtillfällen kunde koppla loss...
Men dom ligger still!!?? Märkligt va en illa smakande tablett kan göra för värkan!!
Om den smakat smaskens,typ choklad,hade den säkert inte haft någon som helst effekt...det är liksom straffet!!!

"om du vill ha ben som ligger still....ta en dålig tugga till"

Idag då?!! VA händer en tisdag?? Jo just det, utvecklingssamtal för Linus i årskurs 8. Nu ska vi få höra vilken intelligent son vi har! Som om vi inte redan vet det....;0)
Ska bli kul faktist, han har helt grymma lärare!! Känns som vanliga människor...konstigt va??!!

Ha en himla bra dag!!



3 kommentarer:

  1. Det är bra lärare i den klassen, helt klart, men det verkar också vara goa ungar, hela bunten!
    Så du får väl åka ut och håva in berömmet! ;)
    Skönt att du ligger sill på nätterna! Verkar jobbigt att vara ute och springa hela tiden. ;)
    Pöss och kräm!

    SvaraRadera
  2. Jag menar att du ligger STILL och inte SILL.

    SvaraRadera
  3. HAhahahaha!!!! Det har jag inte ens lagt märke till....men vem vet,det första kanske passade bättre!!!
    Kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!