fredag 6 november 2009

Långsam ...

...inlärning av kaffedrickande!!
Jo, det stämmer!! Jag har nu, vid (snaaaart) 35 års ålder lärt mej att tycka att kaffe är gott!! Det har verkligen tagit så här lång tid...
Jag kommer på mej själv med att sätta på kaffet när jag stiger upp på morgonen, det anser jag vara dubbla vuxenpoäng på iallafall!!
Annars har jag ju så svårt för att fatta det där som vissa håller på med tex när det gäller suschi eller oliver..
Bara för att det är "trend" så måste man ju inte tycka om det!!
Hur många gånger har jag inte hört...
-Jag tyckte inte om det första gången,så jag testar igen. Eller...
-Alla andra äter det ju....

Jaaa,men låt dom som uppskattar rå fisk, äta rå fisk då!!
Eller oliver eller vad det nu kan handla om!!
Vi är nog en ganska så rolig skock individer....

Nu ska jag iallafall dricka kaffet som tog ett antal år att lära sej att gilla...
Jag har kanske blitt vuxen..

1 kommentar:

  1. Jag gillar potatis, kött och sås! Oliver har jag aldrig tyckt om...jag har försökt men var det goda sitter på oliven det vete fan.
    Noterar dubbla vuxenpoäng på kaffet. :D
    Ha en trevlig fredag!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!