måndag 30 november 2009

Det är meningen..

..att man ska ha vaknat när man kliver ur sängen!!
Men efter snart 1½ timma, så är jag osäker på om jag fortfarande sover!!
Jag har sällan vart så trött!!!
Det kan bero på vädret,det kan bero på att jag sov löjligt lite igår...men det kan också bero på åldern har jag hört!!??
Så jag har bestämt mej för att det beror på vädret!!
För vaddå....35 år..då har jag väl ett behov av 20 timmars sömn vid 40..det funkar ju inte!!?? Fast det låter gött!! ;0)
Att sängen kan va så skön... kura ihop sej i täcket och bara få ligga å läsa,eller göra ingenting alls!! Varför kan inte tex springa, jogga,gå på gym va lika skönt??
Konstigt!!
Och kom inte & säg att det är det...DEN går jag inte på!!
Jag är inte HELT dum...
Idag vill jag också säga GRATTIS till en härligt go gammal kompis!!!!
Nu menade jag INTE att kompisen var gammal (yngre än mej ju=UNG)utan att vår vänskap är gammal!!! Det är den ända gången man är glad över att något är gammalt!! För vad är bättre än vänner??
SÅ...GRATTIS C PÅ DIN DAG!!!!!!!

Och idag för 16 år sen fick jag mitt körkort!!! Grattis till mej som fortfarande har det kvar!!! Fast enligt min make kör jag som om jag hade prövotiden kvar....ni vet den tiden när man bromsade in så fort någon nämnde ordet POLIS...eller när kan höll på att bajja i brallan vid en kontroll.....
Men sen har jag inte fått fortkörningsböter heller....konstigt??!!
Och jag kör inte så sakta så jag får parkeringsböter...alltså måste jag va rätt bra på att köra!!!! Å,tack,ni hållermed!!! Nu blev jag glad!!!
Ha en bra måndag!!! Det ska jag ha!!

1 kommentar:

  1. Herregud Anna, tänk när du blir så gammal som mig, då kommer du inte att kunna hålla dig vaken ;)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!