torsdag 19 november 2009

Vuxenpoäng!!

Har inte vågat berätta något tidigare,men har nu bestämt mej för att kliva fram...
Det handlar just nu om att jag har samlat en hel del vuxenpoäng,så många så jag kan gå i pension imorrn...
Jag har virkat en brun pepperkaks-korg.....
Jag är öm i både handled och min stackars tummetott,för jag håller krampaktigt i nålen, som om den försökte smita på nått vis...
Det har tagit mej ca två nätters jobb...eller nu blev det fel,inte 20 timmar asså,utan när jag har haft tid så har virknålen kommit fram under två nätter...
Sen sitter jag där och fantiserar om min pension...ledig,ledig,ledig...

Så,nu kan ni brista ut i det gapflabb som bubblar inom er...

Men jag är faktist ganska mallig över min fina korg!!!
Sådeså....

3 kommentarer:

  1. haha kärring:) bildbeviset då vill se underverket ju.
    & fy vad ni har lite att göra innom vården som kan sitta och HANDARBETA!! ( det heter så va)
    kram nettan

    SvaraRadera
  2. Tjing Nettan!!
    Hhahaha...nää,du vill inte se bildbevis...jag lovar!! Ärligt,jag är inte riktigt klar än...ska sy på en vit kant va tanken,ska se om jag får till det!! Ojaaa,då,vi gör ingenting på nätterna...drogar eller slår dom med gummiklubba...sen är natten luuuugn!!!
    Kram tebax //A

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!