söndag 8 november 2009


Trots detta så höll jag på att bli vållande till fet bula i skallen, på mina grabbars far tidigare idag.
Då var han på baksidan, strax utanför mitt sovrumsfönster stående på en pall med en HAMMARE i högsta hugg.......Bank,bank,bank...
Behöver jag berätta om uppvaknandet?? Och jag kan säga, HAN är inte feg!!
Jag behöver ingen väckning eller ens en liten puff för att va grinig när jag har jobbat. Den fixar jag så bra själv,så det kan ni inte ana!!


I viket fall som helst så gjorde jag något som alltid känns som en befrielse i sånahär stunder....knackade på rutan,väntade på uppmärksamhet, och gav han mitt kraftfulla FUL-finger på högerhanden...ett litet leende som sa..ja,nått annat än att du är bäst för tillfället och kröp tillbaks till sängen!
Jag tänker då inte tala om att den ena öronproppen låg bredvid kudden i sängen!!!


Vilken tur för honom att det är hans dag idag!! Grattis alla goa pappor ute i vida världen!!! Hoppas eran dag blir super!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!