onsdag 11 november 2009

Aj...

Fasen,va ont det gör att bli nobbad....
Har ju en liten men ack så ljuvlig dröm...
Om att kunna sälja mina alster...typ små julkort å grattiskort osv...
Frågade på en butik,en av dom få, vi har här i Hunnebo idag, och fick nobben...
Med ett svar som lät ungefär....-jag tycker inte att ni får tillräckligt betalt för arbetet ni lägger ner..-för det tar tid!!!

Jooo,sant så sant!

Men visst beror väl det på hur mycket butiken i sej vill tjäna???
Har jag rätt eller fel....

5 kommentarer:

  1. vad e det för kort du säljer??

    SvaraRadera
  2. Alla möjliga...just dessa var små julkort. Annars gör jag grattiskort,dopkort,ja,blandat!!
    Efter önskemål....ja,you name it!!

    //Anna

    SvaraRadera
  3. Fånigt svar. Det är väl ditt problem hur mycket du tjänar på dina alster? Fortsätta kämpa! Drömmar är till för att uppfyllas!

    SvaraRadera
  4. Men du! Spinn vidare på hon som har en butik på Danska vägen här i stan. Sök på scrapping och danska vägen eller nåt. Hon har massa roliga kurser man kan gå. Jag har själv planer på att gå en sådan kurs hos henne.

    Så kan du ha speciella kurser; typ gör dina egna bröllopsinbjudningar- eller vad man nu kan tänkas komma på. Kanske du kan ha en liten liten lokal någonstans i "strane". Samtidigt som du kan vara med och scrappa så kan du ju vara inspiratör åt andra? Börja sälj korten på loppisar och andra ställen? Samtidigt som du kan ta emot beställnigar? Gör en snygg hemsida till hela oxå, eller en annan specialblogg där du kan lägga upp dina alster?
    Jag tror på scrappinghelg på västkusten! Kanske i en sjöbod vid havet?

    SvaraRadera
  5. Men EVA, du är en pärla!! Vilken bra ide´!!!
    Måste jag absolut grunna på!!! //Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!