torsdag 5 november 2009

Ojdå...

...va seg jag var idag!! Vaknade först klockan 10 & skulle utan problem kunna somna om!! Kan det vara vinet jag drack igår,kan det var trötta käkar efter allt snack..
Spelar ingen roll, det var i allafall skönt att sova!!
Tack E för en hääärlig kväll!!! Man VET när man är tacksam för en go kompis!!! JAG VET!!

Nu ska jag ila ner i duschen för att sendan hälsa på en go kompis i deras nya hus!!
Det ska bli spännande att se hur långt dom kommit!!

Hoppas på att denna dagen kommer att ha ett par x-tra timmar, jag bara VILL ut i boden ett par timmar sen!! Jag vill, jag vill, jag vill.......

Ha en go förmiddag!!!

2 kommentarer:

  1. Det var nog inte vinet, absolut inte! ;)

    SvaraRadera
  2. Mmmmm..... Det var trevligt, som vanligt. Visst är det skönt att man aldrig känner att man har pratat klart, ha ha... Du e en goding!

    Kram Emma

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!