söndag 15 november 2009

En dag...

...i lite lätt medvetslöshet snart avklarad!!
Efter en härlig kväll med tre glada brudar,mycket skratt & massa skapande,så slocknade jag som ett ljus när klockan var närmare 02.00 inatt!!
Jag hoppas verkligen inte att detta var sista gången jag såg dom!!!
Ett helt klart härligt gäng!!

Fast nu misstänker jag på allvar att det är någonting med vin som gör mej mega-seg!!

Vaknade till vid 11.15-snåret...käkade frukost vid 12, tog en promenix runt Hunnebo på ca två timmar,lite mat i magen,mutade till mej sonens sista bit av chokladkakan,kollade en film.....och nu är jag redo för sängen igen!!

Är detta ett tecken på min UNGA ålder??? Hm...kan tänkas!!
Jag och alla mina krämpor....som jag fick klart för mej igår!!! *ler*

Nu hoppas jag att maken har en film till på lager...för nu dalar jag snart av stolen...
Ha en skön söndagskväll...jag hoppas att jag hinner med min innan jag slocknar!!

1 kommentar:

  1. Okej, då sov lika länge...fast jag drack inget vin igår!
    Fasen då är ju jag antik, för så seg som jag varit idag alltså...det måste bero på tapetseringen ;D

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!