torsdag 5 november 2009

Vardagslyx....

.....är att få käka lunch ute!!!
Det absolut bästa vore att kunna göra det varje dag!!
Jag tycker väl att det är sådär lagom roligt att laga mat varje dag...
Önskar jag tyckte det var roligare!!
När helgen kommer och alla är hemma är det en helt annan sak, då är det mysigt!! Då har man något att se fram imot, men alla dagar mitt i veckan är inte alltid buskul!!

Fast jag har fått mat i magen på annan plats än hemma idag, så står nu köttfärssåsen & puttrar på spisen!! Inte nog med att jag ska äta, det finns ju tre till som kräver mat i denna familj!!!
Då är jag så tacksam att det finns köttfärs.....en storfavorit i detta hushåll!!
Man kan ju skoja till det på massa olika sätt!! Helt klart bra mat!!

Såå, när jag utfodrat djuren (mina barn) hängt en tvätt, och plockat undan lite så ska jag traska ut till min bod!!! Och där ska jag sitta ett tag, det har jag bestämt!!!
Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!