lördag 21 november 2009

Har hört...

...att är man som man ska va ..så lär man sej av sina misstag!!!
De senaste gångerna som jag var på Ullared & Gekås, så har jag sagt till mej själv ,har till och med sagt det högt till maken (inte bra,för det fick jag ju slängt i fejjan igårkväll)...att det finns verkligen ingen anledning för mej,oss att dra till Ullared!!!
Och jag sa precis samma sak igår på hemvägen!!

Det tog ca 10 minuter , innanför Gekås dörrar, så ville jag skrika högt!!!!!
AAAAAAAAAAAAaaa!!!! Flytta er,vaf*n, är jag osynlig,ge f*n i min vagn,men gååååååå då!!! Var ganska beredd att ta upp det största klotljuset jag såg...och drämma det i första bästa skalle......
Inte nog med detta.....ALLA familjer som bor i närheten av Gekås,hade bestämt möte på leksaksavdelningen igår...preciiis samma tid som vi dök upp..
Det fanns till och med så smarta föräldrar som tyckte det var en alles utmärkt ide´att låta sina små ljuva flickbebisar på typ 2-3 år....provgå med dockvagnar just där...just då...HALLÅ...tycker ni att det ser ut som att det finns plats????

Men ..-Ååååå,så gulligt,vill du ha en sån av tomten?? Säger mamman å smilar med hela ansiktet...
Jag var beredd att böja mej ner..om jag bara inte haft så stor röv...& tala om för dottern att -mamma ljuger..det finns ingen tomte..och man behöver inta alls va snäll för att få klappar..för det får man ändå!!!

Kom ialla fall till slut ut från detta groteska ställe....och jag säger det igen..
ALDRIG mer!!!!! Jag har hellre magsjuka...

Idag känns det iallafall toppen att jag var där igår...så har jag det gjort liksom!!
Lördag...betyder LÖRDAGSGOOODIS!!!! Jipppie!!!!
HA d gott!!

2 kommentarer:

  1. Hörru Anna!
    Ullared...va!!!!!Som du själv sa, jag har också hört det, att det inte är drömshopingplatsen för dej. SÅ HAR DU VARIT DÄR ÄNDÅ!
    Hittade du något kul eller gjorde du några fynd?
    Ja, jag är nyfiken. :)
    Ha det!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hmm...jag har funderat över natten...och inte kommit på ett enda fynd som är värt att skryta om!! Hittade ett halsband till mej själv för 40 kroner...det gillade jag!! Ett par haremsbraller ..åxå till mej...
    Sen är kusinernas julklappar klara, & det känns hur bra som helst..men näää,inte värt en Ullaredsresa!!! Så är det bara!!!
    Kläm,en varm...idag blåser det isigt!!! Brrr

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!