tisdag 17 november 2009

Kan dom det??

Jag fortsätter att fundera!!!
Tanken på att provsova sömntabletter,som jag hade igår....
Behövdes definitivt inte imorse!!!
Det har vart en sjukt jobbig natt på jobbet!!!
Jag är nu fullt övertygad om att öronen kan trilla av..
Handen åkte automatiskt upp mot skallen för att känna efter...när jag vaknade för ett tag sen!!
Och hade vi varit ägare till ett vapen,vilket som helst..
Så hade jag vart orsaken till en blodig fjädrig pöl på balkongen nu...
J*KLA skatf*n!!!!!
Eller dumma pippi....kan man också säga..
Trodde att det var en elefant ,typ Dumbo,som landat på min balkong och där bestämde sej för att dansa hulahula....
Jag flög upp, väckt av detta oväsen...drog bort rullgardninen i sovrummet försiktigt..om nu elefantkompisen som avskydde människor landat på baksidan skulle få syn på mej.....-TOMT?????
Gick ut i köket, & vad får jag se....en skata..en liten löjlig pippifågel...som tydligen hade bestämt sej för att skrämma vettet ur mej.
TUR för den att vi inte äger vapen....vilket påminner mej om att Oscar har "soft air gun"....det borde funka va?? Hehehehe.....plopp,plopp...hornen kom fram!!
Men nu är jag fortfarnade fundersam till början på texten...öronen...KAN dom trilla av??

Idag hade jag tänkt att göra minsta möjliga på länsta möjliga tid...å sen vila!!
Ha en underbart fågelfri tisdag.....

4 kommentarer:

  1. Inte trilla av men väl skrumpna ihop av för mycket ljud...;)
    Soft air gun...du kan ju provskjuta att skjuta prick och av misstag träffa en pippi ;)

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt...på min baksida kan jag sjuta en hel arme´me pippiar utan att nån varken ser eller hör!! Och sakna dom..nääähä,det göt ingen!!
    "-Oscar...få mamma låna...

    SvaraRadera
  3. Tack Sara!! Det ska jag!! Du med ,med din bedårande lilla dotter!!! //Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!