torsdag 12 november 2009

Glassbilen..

..kör förbi på utsidan & jag får rysningar...brrr!!
Kom precis in efter att ha lämpat av liten son på fotboll,och jag fick nästan frostskader bara mellan garaget å ytterdörrn...huga!!
Jag är inte gjord för kyla!! Höj värmen!!

Konstigt,för jag har för mej att jag sa nått liknande när det gällde värmen i somras...eller nää,det kan jag ju inte alls ha gjort,för vi hade ju ingen sommar i år!!?? Kallt som satan är det i alla fall!!

Turen till Torp som jag skulle gjort igår...gjorde jag idag istället.
Gick runt på Panduro och slet ut deras golv en braaa stund.
Men gick ut tomhänt....börjar på allvar tro att jag är sjuk!!
Men det var beslutsångesten som satte stopp för shopping idag.
Det var ju massa saker som plötsligt "fattades" i min bod...papper,brads,band,stämplar....ja,det mesta om jag ska va ärlig.
Så det blev istället ingenting!!!

Men nu,när jag är hemma igen...så ångar jag att jag inte köpte nått...bara nått litet som man kunde njuta av ikväll....
För idag är det torsdag...vilket betyder att gubbe + en son spelar bandy, och andra sonen fick ju sitt nya PC-spel idag, så jag LÄR inte va så spännande!!!
Jag får väl traska ut i min bod.....ljuvligt!!! För där går tiden så snabbt så då är alla snart samlade igen!! Ikväll ska vi se på lyxfällan.....jag får ont i magen över dom stackars dummingar som är med....för inte är det BARA synd om dom inte...

Ha en skön kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!