söndag 22 november 2009

Jag skulle behöva...

...några fler dagar med solsken för att känna att batterierna är full-laddade!!
Men dom hinner inte ens förstå att dom ska laddas förrän man stänger av laddningen och låter dom fortsätta på halvfart...

Jag är helt såsig i kåpan...lite wwiiiuuuu, ja ni fattar säkert!!
Det är ju troligtvis fler än jag som känner att detta eviga mörker,regn & blåst, håller på att gå en på nerverna!!
Och visst..man har att göra inomhus,inga problem. MEN..hur kul är det att va inne hela tiden och se dammråttorna dansa salsa runt bena...
Eller se allt som man borde ta tag i men bara inte har ork till...
Idag skulle jag kunna tänka mej att bädda ner mej framför tv.n...knäppa med fingret..VIPS så finns det jag önskat där...vilket betyder att min stackars äkta helft inte hade fått gjort annat än att springa sin något lata frus ärenden....
Fast när jag tänker efter....det låter som en ganska bra ide´...

Knäpp,knäpp.....knäpp,knäpp....
Vafasen...det funkade inte!!??Nu ska här dresseras!!!
Ha en skön söndag....i pissvädret!!

2 kommentarer:

  1. Vädret alltså...hörde du åskan?

    SvaraRadera
  2. OM jag hörde åskan??? Svaret är JA!!
    Jag är barnsligt rädd för åskan..och det murrade långt ner i brallan på mej.....:0/

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!