söndag 29 november 2009

Nu är det första Advent...

Och första ljuset är tänt, i vårat hus är det advent!!
Kommer ni ihåg sången från skolan??
Ett mysigt barndomsminne!! Och texten sitter fortfarande!!

Marknad i Hunnebostrands FolketsPark har stått på schemat idag.
Kom dit vid 11.40-snåret,solen sken,och jag har inte fattat (än) att det faktist är rätt kyligt!!! För att inte säga SVINkallt!!
Jag har frost i tårna och isbitar i fingertopparna!! Men skoj var det!!
Och som vanligt har jag ingen riktig julstämning så här långt innan jul!!
Men nynnade med till alla julsånger och passade på att trampa takten för att hålla värmen!!!

Nu ska jag värma glögg och mumsa pepparkakor med min man!!
Värmen i kroppen är nog för tillfället uppe i 30+....så jag behöver fylla på mer värme!!! NU!!! Brrr..
Ha en skön söndag!!

1 kommentar:

Ja, va kul!! Skriv nått!!