lördag 7 november 2009

Frisk luft!!

Vaknade upp vid 13-snåret. Hörde att maten var på gång.
Det är en av fördelarna mad att jobba helg!! Att få lagad mat när man behagar att lämna sängen....ljuvligt!!
Och det blev inte alls sämre av att det var pippi på menyn!! Mums!!

Efter maten som smakade smaskens kändes det som att det var frisk luft som krävdes till efterrätt!! Gissa om vi blev poppis när vi föreslog det för våra aktiva söner...Skulle dom behöva lämna sina trygga datastolar för att ta en promenad, men mamma å pappa??? Kan man va en mer hemsk förälder....

Linus har ju vart ute & sålt sin GT idag redan....så honom kanske jag inte ska narra....men vi har ju fler än en son.....say no more!!

Men eftersom vi vet att dom egentligen tycker om att va ute, kan faktiskt gå hur långt som helst, så tjatade vi med oss våra grabbar. Och det var underbart med frisk luft!! Precis vad vi behövde!! Var ute i nästan 2½ timma!!
Nu undrar jag plötsligt....VART tog denna lördagen vägen???
Nu ska jag snart till jobbet igen...gäller att göra det bästa av det som är kvar tills dess!! Typ slappa!!Låter som en bra plan!!

Natten som gick stärkte jag mina magmuskler!! Jag har inte flabbat så på länge!!!
Vi har världens bästa vikarie, Lina.....hon är bara totalt genomgo!!!
Det kan möjligtvis bli så att hon dyker upp även inatt, då lär jag ha "rut-mage" imorrn!! Njaa,förresten DET lär aldrig hända, men kul kommer jag att få!! Garanetar!!

Imorrn är det Fars Dag!!! Vilken tur att jag redan valt den bäste!!! ;0)
Han ska få en sliskigt blöt puss imorrn bitti när jag kommer hem från jobbet,lagom fräch å väldoftande!!! Det kommer han nog att uppskatta....eller troligtvis somna om gott igen!!

Nu står det lappa på mitt schema i alla fall!!

Ha d gott!!







1 kommentar:

  1. För att få magrutor kan du ju också prova hosta men det är fasen så mycket tråkigare. Jag har nog snart hostat till mig en "sexpack". ;)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!