tisdag 3 november 2009

Slutet på en sak..



...är egentligen början på nästa!!

Jag har nu gjort ett litet face-lift på min blogg & det känns mycket bra!!
För plötsligt i tidigare idag stod jag bara inte ut med att se den gamla!!

Tog en sväng till Uddevalla idag. En tur in på Creativica. Den har vad den heter kan man säga!! Massa kul till mej och min bod helt enkelt!!
Efter det drog jag till Teliabutiken på Torp. En efterlängtad mobiltelefon hade dykt upp, lustigt nog fanns där en lapp med mitt namn & telefonnummer i butiken?? I precis rätt färg också,tänk vilken tur man kan ha ibland.

För er som är nyfikna och vill vila ögonen på något litet,läckert lila....
Kolla in Sony Ericssons nysläppta JALOU ...den ligger här bredvid mej och bara väntar på att jag ska börja fingra!!
Skrev mitt första sms i T9 för bara en stund sen...har vägrat använda det förut, av den enkla anledningen att jag blev totalt vansinnig när telefonen trodde den visste vilket ord jag vill använda....och det blev bara fel hela tiden!!
Jag måste nu medge att det var hos mej i mitt hjärnkontor det felade...blunda nu i två sekunder så raderas den sista meningen från erat minne....såå,tack!!
I vilket fall som helst så lyckade jag nu få iväg ett meddelande där det stod precis va jag ville med bara några enkla tryck på ett fåtal kanappar, jag var mållös!!

Idag har jag börjat käka Magnesium-tabletter för mina "restless legs"....
Jag hoppas SÅ att det kommer att funka!! Jag är så trött på mina ben,dom lever ett eget liv!!! Ska bli spännande att se om detta funkar!!

Ha en skön tisdagskväll!! Nu ska jag lura med maken ner framför tv.n och bara slappa tills det är sängdax!! Må så gott govänner!!!







2 kommentarer:

  1. Det här med T9 hahahahahahaha!!!! Louise skulle lära mig men jag blev bara frustrerad över att telefonen inte fattade vad jag menade! Trög i fattan? Ja, det är jag för att inte tala om vad Louise tyckte!
    Ha det bra
    Fru W

    SvaraRadera
  2. Vad fin bloggen blev!!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!