fredag 13 november 2009

Tur...

..att jag gillar att köra bil!!
Efter en timma eller två av beslutsångest kom jag till slut iväg.
Kan ha berott på att kompisen E var på plats i Uddevalla redan & sa att hon kunde vänta in mej på Torp, skicka hem man + son & fortsätta med mej!
Sagt och gjort,jag kan va snabb när jag vill, så efter ca 20 minuter satt jag i bilen på väg på Uddevalla och målet: Creativica.

Plockade upp E på vägen käkade en god smörgås med salami & brieost, jag rapar fortfarande salami om nån undra,och drog vidare.
Nu känner jag att jag fått in E på scrapbooking också....hoppsan!!
Kan det vara så att jag kan påverka tro? Näää....

Hittade några roliga julpapper å annan smått och gott, så imorgon ska det fixas julkort på längden och tvären!!
Jag har en enorm lust att skapa!!! Skulle kunna tänka mej att sätta mej NU, genast, men då kanske jag inte har kvar papprena tills imorrn då mina kära scrapvänner kommer hit!!!! Lite nyfiken är jag på hur snygga kort det kan bli med lite vin innanför västen.....förmodligen jäkligt snygga imorrn,mindre snygga dan efter....men kul ska det bli!!
Nu ska jag fundera ut nått till kvällsmat....det är ju ändå fredag, då vill man ha nått lite gottigt!! Helst med en STOR chokladbit till efterätt...eller två!!
Vi får väl se...på den skaparfronten är det inte lika mycket ideer kan jag erkänna!!! Tacos kanske...eller varför inte tacos...nä, jag tror vi tar tacos!!
Ha en riktigt skön fredagskväll.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!