måndag 9 november 2009

Kidnappad!!!

Och bortförd till öppna förskolan.
Det hände en liten grabb från Hunnebo idag..
Man kan aldrig gå säker när faster är i farten.
Men jag tror det var uppskattat, han hade fullt upp, och inte en sekund över för en gammal tråkig faster!!
Och gammal...ja,det var precis va jag kände mej!!!
Fast mammorna var säkert i ålder med mej...när jag hade barn i samma ålder som deras. MEN.. det var ju inte igår man satt & ammade direkt!!Jag uppfattade mej inte alls som en "ung" mamma då, när jag var 20 år & fick barn. Men jag har förstått senare att det var ganska ungt!!

Roligt hade vi i allafall, körde bil,dockvagn(tänker jag inte säga till Ps pappa)
Och busade!! Efter 1½ timma slocknade P som ett litet ljus.....Ojdå,det tog på krafterna!!

Nu ska jag skriva handlingslista...det ekar i vart enda skåp i hela köket!!
Jag tycker det är illa tråkigt att handla mat!!! Det är kul när kylen är full,och man kan välja & vraka...men det varar ju typ en kvart....så är det eko igen.
Och när maken kommer hem blir det promenad!! Ska bli såå skönt!!
Och sen hoppas jag på en film framför tv.n,och bara få va slapp!!!

Ha en sköön måndagskväll!!!

2 kommentarer:

  1. Gör du om detta kidnappningsförsök, så pingla på mig och Ella!! :-)

    Kramar,
    Eva

    SvaraRadera
  2. Det ska jag absolut göra Eva!!! Kram <3

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!