måndag 1 mars 2010

Sovmorgon!!

Klart jag måste ha sovmorgon!!
Mitt jobbpass börjar i kväll.
Vilket betyder två nätter framför mej!!


Som om jag inte sover länge på mornarna ändå....


I vilket fall som helst ,så när jag klev ur bingen strax innan 10,
så va gubben hemma!? Min förts tanke varenda gång någon visar sej va hemma
sådär (va jag trodde) utan anledning är..MAGSJUKA!!
Jag hinner må illa flera ggr innan den verkliga anledningen kommer fram..


Två installatörer finns på plats i Fam Wernerssons hus.
Vi kommer snart att ha en sprillans ny, fungerande Varmluftsfläkt
surrandes i huset!! Det gillar vi!! Välkomna!!


Det betydde att jag fick eld i baken...spingandes på övervåningen till hälften naken..In duschen snabbt som attan!!!Phuuuu...nu är jag fit for fight!!


Något som stör mej är att jag inte kan välja storlek eller teckensnitt på det jag skriver...för plötsligt har det försvunnit från rutan!!??
Man får ju nästan ha förstorningsglas för att se va här står...stöön..


Får fråga gubben min vad som kan fela...han brukar svara :användarfel...



Men jag KAN....om jag vill...(ibland)


Pössen

8 kommentarer:

  1. Inte bara jag som panikslagen tänker "Åhnej magsjuka" så fort något oväntat händer, eller fritids ringer!?
    Skönt att det var något helt annat!
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Faktiskt så är min J hemma idag. Hon spydde en gång i natt men mår helt ok idag. För säkerhets skull ringde jag skolan men dom tyckte hon skulle stanna hemma idag. Så hon är hemma och jag jobbar :))
    Pöss o kram!

    SvaraRadera
  3. Sovmorgon har jag också haft idag =)
    Har även varit på en liten shoppingrunda, det blev lite "nicknack" till hemmet.... :o)

    NufårdetvaraslutpåsnöandetPössen//M♥

    SvaraRadera
  4. Han du flascha nåt för montörerna? ;-)

    SvaraRadera
  5. Stortåamått...Jag var mycket tacksam över att det handlade om något helt annat!!!

    Gafflan...Bläää..då hoppas jag att det var en engångsföreteelse så ni andra slipper!! Pössen//A

    Monica...Det är skojsigt att handla till hemmet!! När man hittar nått man tycker om!!

    FruVenus...Troor inte dom hade uppskattat det...såg inte ut att vara en dag över 15..nån av dom. Fast dom körde ju bil ios....hm...

    SvaraRadera
  6. Sovmorgon här också. Och ändå var gårdagen en enda lång slappardag.
    Fast skönt att snooza ändå.

    Skönt med varmluftsfläkten. Jag skulle vilja ha en enorm en att blåsa runt på gården med, snacka om deppighet idag när det snöar igen.
    Fast å andra sidan är det ju bara -7 grader ;) ovanligt för oss denna vinter.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Tänk om man kunde få sovmorgon till strax innan 10.. Vet inte när jag sov så länge sist. Låter som en dröm.. ") Skönt att få lite värme igen ! Hoppas solen värmer dig idag också !

    SvaraRadera
  8. Lika bra att vara ärlig, jag sparkade till sambon, och synden straffar sig själv oftast ! haha

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!